Facebook Tweeter Instagram YouTube

nasze patronaty | kontakt

Audycja do nowej produkcji ROZBARK

powrót
Audycja do nowej produkcji ROZBARK
Polska Platforma Tańca

Bytomski Teatr Tańca i Ruchu ROZBARK ogłasza audycję do nowej produkcji w choreografii Anny Piotrowskiej. Nowa produkcja będzie tworzona przy współudziale beatboxerów, prace nad spektaklem planowane są od września do listopada 2017, premiera odbędzie się 24 listopada 2017.

Szukamy doświadczonych profesjonalnych tancerzy (kobiety i mężczyźni), z otwartymi umysłami, zdolnych do zdobywania nowych doświadczeń przy jednoczesnym ponoszeniu artystycznego ryzyka. Preferujemy dojrzałych tancerzy otwartych na eksperymentalne sposoby pracy. Istnieje możliwość kontynuowania współpracy z wybranymi tancerzami od stycznia 2018.

Wymagania
Wiek: minimum 25 lat.
Doświadczenie: przynajmniej 2 lata pracy na scenie.
Edukacja: dyplom szkoły baletowej/tanecznej jest obligatoryjny.

Audycja odbędzie się w Bytomiu w dniach 26-27 sierpnia 2017. Dwudniowe warsztaty będą składać się z lekcji, warsztatów repertuarowych i improwizacji. Organizator nie pokrywa kosztów podróży i zakwaterowania. Audycja wyłącznie za zaproszeniami, dlatego prosimy nie kupować biletów na podróż przed otrzymaniem potwierdzenia z Teatru. Audycja odbędzie się w siedzibie Teatru ROZBARK, ul. Wojciecha Kilara 29, 41-902 Bytom.

Jak aplikować:
Należy przesłać swoją aplikację, zawierającą CV, list motywacyjny, fotografie oraz linki do wcześniejszych prac na adres rekrutacja@teatrrozbark.pl oraz na adres choreografki Anny Piotrowskiej a.piotrowska@teatrrozbark.pl Zgłoszenia należy przesyłać do 4 sierpnia 2017. Do 9 sierpnia 2017 Teatr prześle informację o zaproszeniu na audycję, wraz z dalszymi informacjami.

„Zagubieni w skórze”

Lost in the skin / Zagubieni w skórze from Anna Piotrowska on Vimeo.




O Teatrze
Aktualny zespół Bytomskiego Teatru Tańca i Ruchu ROZBARK / ROZBARK DANCE COMPANY pod kierunkiem Anny Piotrowskiej ma na swoim koncie już kilka produkcji: „democratic body” (czerwiec 2015), „Zagubieni w skórze” (listopad 2015), „umarłam w krasie, czyli przypuszczalnie żyłam” (grudzień 2015) oraz „Podziemne słońca” (czerwiec 2016), a także zrealizowane z gościnnymi choreografami „April 31” w chor. Heleny Ganjalyan (kwiecień 2015) i „Mommy Issues” w chor. Cecilii Moisio (listopad 2016). Z częścią składu zespołu w reżyserii Piotrowskiej zrealizowane zostały również inne produkcje, spójne z wieloma aktualnie podejmowanymi kierunkami poszukiwań artystycznych, m.in. spektakl dyplomowy dla studentów Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej w Krakowie na Wydziale Teatru Tańca pt.: „TRANSDYPTYK” (2013), czy „I don’t wanna be a horse” w ramach międzynarodowego projektu „Recording Fields”, którego premiera odbyła się w Düsseldorfie w tanzhaus nrw (2014). Ponadto zespół realizuje również inne projekty, skierowane zarówno do dziecięcego widza („CzytANKI perFORMAtywne”, 2016) lub spektakle przy udziale zaproszonych do współpracy twórców, np. nagrodzony Grand Prix XIII Ogólnopolskiego Przeglądu Monodramu Współczesnego w Warszawie i Nagrodą Główną 3. Koszalińskich Ogólnopolskich Dni Monodramu spektakl „toniejestpostawartystyczna! czyli premiery nie będzie!” (czerwiec 2015) w reżyserii Anny Piotrowskiej i wykonaniu Łukasza Pawłowskiego. Zespół jest również zaangażowany w tworzenie programu edukacyjnego pod nazwą „Ciało jako medium”, realizując warsztaty taneczne, wykłady poświęcone sztuce tańca i spotkania z artystami. Anna Piotrowska otrzymała Złotą Maskę (2016) województwa śląskiego za reżyserie i choreografie spektakli zrealizowanych w Teatrze Rozbark.
Mommy Issues, April 31.

Każde ciało jest inne, indywidualnie, niepowtarzalne, to co nas łączy to pasja i wiara w kreatywność i proces tworzenia. Sztuka jest podróżą w głąb siebie, szukamy wspólnej energetycznej przestrzeni twórczej. Poszukujemy tożsamości energetycznej, społecznej i artystycznej poprzez miejsce, w którym funkcjonujemy, czyli w przestrzeni dawnej Kopalni Rozbark. Interesuje nas definiowanie i redefiniowanie pojęcia "ciała industrialnego" uwikłanego w historię i znaczenia. Nie bez powodu Śląsk kojarzony jest często ze specyficzną aurą sentymentalizmu, przełamaną miejscami bezkompromisowym realizmem. Ta sama atmosfera zdaje się towarzyszyć klimatowi pracy z ciałem w bytomskim teatrze. (Anna Duda).

źródła

https.//www.teatrrozbark.pl

komentarze
comments powered by Disqus
partnerzy TerazTeatr



^
Twoje sugestie i uwagi